دانلود آموزش و نرم افزار ترمیم آنلاین فایل های فشرده ناقص Segment Downloader 2.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1019
نویسنده : wolf

 

شاید شما نیز با مشکل اکسترک کردن فایل های فشرده مواجه شده اید و پس از دانلود فایل های حجیم ، نتوانسته اید آن ها را به صورت کامل اکسترک کنید . این نرم افزار این قابلیت را دارد تا به صورت آنلاین فایل های ناقص دانلوده شده شما را اسکن کند و تنها محل های ناقص و در اصل دانلود نشده را برای شما دانلود نماید که اکثراً حجمی بسیار ناچیزی از فایل های فشرده در اثر استفاده متعدد از مکث و از سرگیری دانلود نمی شوند و در هنگام اکسترک کردن فایل های فشرده با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین آموزشی در این مورد ساخته شده است تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید .

حجم فایل برای دانلود :700kB

لینک دانلود Segment Downloader

لینک دانلود آموزش Segment Downloader به صورت pdf




:: برچسب‌ها: اكسترك كردن فايل هاي فشرده ناقص , ترميم فايل هاي دانلود شده , دانلود برنامه , دانلود نرم افزار ترميم فايل هاي RAR , Segment Downloader2 , رفع خطاي crc , نرم افزار درست كردن فايل rar , نرم افزار درست كردن فايل هاي فشرده , آموزش سگمنت دانلودر , آموزش دانلود با سگمنت دانلودر , آموزش استفاده ازsegment downloader , اموزش ترمیم فایل های دانلود شده IDM , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: